Bielsko-Biała, ul. Cieszyńska 367 tel. (33) 498 69 28

Bielsko-Biała, ul. Katowicka 63 tel. (33) 829 00 29

Bystra, ul. Boczna 2 tel. (33) 817 03 26

Księga gości

Dodaj wpis
2009-09-12 18:20:53
Napisał:anka

Już się zapisałam :)

Już się zapisałam znów na angielski :) Do zobaczenia na zajęciach :*

2009-08-11 18:21:50
Napisał:jasminblue@op.pl

szkola

Profesjonalna kadra- bardzo mili, ale też wymagający lektorzy, wysoki poziom nauczania i świetna atmosfera! Myślę, że warto spróbować.

2009-08-11 17:41:43
Napisał:mrok3@

opinia

W szkole uczę się od roku i uważam, że jak na tak krótki okres nauki są to rewelacyjne efekty. Nie boję się mówić w jęz. ang. i uczestniczyłam już w kilku rozmowach kwalifikacyjnych w sprawie pracy w tym języku i sobie radziłam. Jest to b. dobra szkoła i zamierzam wykupić kurs dalej by zdać FCE.

2009-06-20 20:27:19
Napisał:dominoX

fajna szkola

lektorzy super , miła atmosfera, poziom nauczania wysoki

2009-06-01 10:08:58
Napisał:lazygirl@gmail.com

matura

dzięki zajęciom w szkole zdałam bardzo dobrze maturę. polecam kurs maturalny u Pani Ani w Bystrej.

2009-05-15 17:51:19
Napisał:klik_klak

super

Od trzech lat uczę się SJO TIME i mamy rewelacyjnego lektora, zajęcia są porządnie prowadzone, nie skracają nam czasu i wiem, że dużo się tutaj nauczyłam (do tego ceny są naprawdę przystępne).

2009-03-11 14:07:20
Napisał:magda

Magdalena

Ładna strona internetowa

2009-02-10 22:14:24
Napisał:j.kowal@gmail.com

zajęcia w Time

W szkole Time znalazłem wszystko na czym mi zależało czyli doświadczonych nauczycieli, miłą atmosferę oraz kompetentną obsługę.

2009-01-26 12:25:54
Napisał:kevin79

+

polecam...zaangazowani i profesjonalni lektorzy,wysoki poziom i fajne osoby w grupach ogolne warto było uczeszczac.

2009-01-11 11:25:38
Napisał:szron1995@wp.pl

:)

świetna atmosfera, super szkoła! pozdrawiam Tomek

2008-07-30 12:18:15
Napisał:dorota.wrzos@onet.pl

pozdrowienia

Jestem ogromnie zadowolona z jakości prowadzonych zajęciach. Zamierzam kontynuować naukę w Time. Pozdrowienia dla Pani Joli.

2008-03-11 16:15:54
Napisał:wesleybb@tlen.pl

Pozdrowienia z Londynu

Pozdrowiona dla całego Time z Londynu, szczególnie dla Pani Marty

2008-03-03 21:44:43
Napisał:katiemonta@

polecam

Polecam szkołę językową TIME na ulicy Katowickiej. Niskie ceny, małe grupy i kompetentni lektorzy. kasia

2008-01-10 10:00:17
Napisał:mag1

.

Polecam Szkołę Time - małe grupy, przystępna cena, profesjonalne kursy

2007-10-03 16:24:02
Napisał:kmazur@vp.pl

time

Pomocni i profesjonalni lektorzy. Heh ja nie jestem zbyt chetna donauki ale potrafili mnie przekonac i warto bylo!!! W tym roku pewnie tez bede kontynuowac:P pozdrawiam

2007-07-11 10:48:25
Napisał:maciek85

szkola

Jestem juz po dwoch latach w Timie i moim zdaniem to swietna szkola. Zawsze fajni wykwalifikowani lektorzy i ciekawe zajęcia, tez cena nie wygorowana.

2007-06-11 19:22:48
Napisał:dmarek@gmail.com

zajęcia dla dzieci

Zajęcia w Państwa Szkole były dla mojego dziecka ogromna przyjemnością. Jeszcze nigdy angielski nie wygrał z innymi zajęciami, na które uczęszczał mój syn. Dzięki zabawom i grom moje dziecko zrobiło ogromny postęp, co było widoczne także, w szkole do której chodzi. Pozdrawiam, Danuta Marek.

2007-02-28 09:57:50
Napisał:marta12

ok

jestem zadowolona ze szkoły. otwarta na uczniów.

LOGOWANIE
Platforma on-line

Login:
Hasło:



NEWSLETTER

PATRONAT MEDIALNY

Mapa strony

Akredytacja Kuratorium Oświaty